Botičky Tulip

Ahoj holky 🙂
Jak jistě víte, Nedoklubko spustilo nový projekt s názvem „Čepička na doma“, naše milá Krampolinka vytvořila 4 super návody na čepičky. Dvě z příze Perla a dvě z Tulip.

www.krampolinka.cz/nedoklubko-ouskova-tulip/

Už jsem uháčkovala pár čepiček, protože mi přijde smysluplné tuto akci také podpořit troškou z mého háčku. Ale jelikož mi prostě čepice nestačí, musela jsem k nim „vykutit“ bačkůrky.  A troufám si říct, že se povedlo.
Mnoooo a protože se ráda dělím, tak tady máte návod na bačkůrky Tulip.

Co si nachystáme?
Přízi  Tulip, háček č. 4, nůžky, knoflíček na ozdobu.

Botička má cca 10cm, což je pro ty mrňousky akorát.

Jdeme na to!
Uháčkujeme si řetízek z 10ti řo.
1. Do 2. od háčku uh. KS, pokračujeme po délce řetízku – 7ks, do posledního očka uháčkujeme 5 KS, na druhé straně řetízku uh. 8KS. Ukončíme pevným okem (jako každou další řadu).
2. 2 řo, 8 x KS, 5x dva PDS do jednoho (tj. rozdvojíme pět sloupků), 7 x KS, poslední sloupek opět rozdvojíme.
3. 2řo, PDS, PDS, 8x KS, PDS, PDS, 5x dva PDS do jednoho sloupku, PDS, PDS, 6x KS, PDS, PDS a poslední PDS uháčkujeme do prvního.
4. teď máme hotovou podrážku a budeme háčkovat botičku směrem nahoru, proto uháčkujeme KS za zadní nitku (botka se krásně zvedne). Celkem máme 33KS.
5. PDS do každého sloupku.
6. PDS do 10ti oček, 6x sháčkujeme dva PDS, PDS do 11ti ok.
7. PDS do 10ti (nebo chcete-li můžu napsat 10x PDS), 4x sháčkujeme dva PDS, 9 PDS.
8. 8 x KS, 4x sháčkujeme KS, 7 KS.
9. – 13. PDS do každého oka. (19 PDS).
14. KS do každého oka, jinou barvou.

Botičku si otočíme vrchem k sobě a obháčkujeme pevným sloupkem spodní část – druhé volné očko v podrážce.

Zapošijeme všechny nitky, přehneme lem botičky a našijeme knoflíček. aaaaa hotovo!

Pokud by jste něčemu nerozuměly, nebo něco nebylo jasné, napište, nebo se přidejte do skupinky: https://www.facebook.com/groups/neposlusneklubicko/

Přeji Vám hezký zbytek neděle a pa příště 🙂

 

 

♥   Zapojte se také do FB skupiny o háčkování s příjemnou tvořící atmosférou, kde se vzájemně inpirujeme.